Livet med hund

Direktlänk till inlägg 25 april 2011

Mysvovven

Av Susanna - 25 april 2011 22:38

Sambon slängde upp Ikaross i sängen, så nu är det inte mitt fel om Ikaross kommer krypandes upp i sängen mitt i natten, haha.


Våran säng är rätt liten (120 bred) så det är inte hunden som är stor   

     

Sedan var jag ute med honom på åkern, uppskattades väldigt mycket.

Han började tillochmed att spåra efter något.

Synd att min kamera inte gillar att filma i mörker.

Fick mig även bevis på att koppelreflexet fungerar som det ska, haha.

         

 
 
Rebecka

Rebecka

27 april 2011 15:17

Haha vi har en lika stor säng men vi har två hundar som sover med oss.. Det är trångt men mysigt :)

http://workingdog.bloggplatsen.se

Susanna

27 april 2011 15:51

Ikaross har inte sovit i sängen tidigare men har nu börjat med detta pga sambon lärt honom det.
Så nu ligger han på min yttersida och snarkar mig i örat, haha!
På andra sidan ligger sambon och snarkar i mitt andra öra, inte mycke till sömn inte :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanna - 17 april 2014 22:51

Det sas att gamla Ikaross var hundagressiv och aldrig skulle fungera med andra hundar. Motbeviset har ni här nedan. ...

Av Susanna - 31 mars 2014 16:01


Det har gått lång tid sedan jag senast uppdaterade här. Tanken var väl att börja skriva på blogger istället men det blev aldrig av. Mycket har hänt i livet sedan sist. Största förändringarna är väl det att jag och Mattias inte längre är sambos....

Av Susanna - 24 maj 2011 21:14

Ikaross med sitt töntskall      

Av Susanna - 17 maj 2011 20:17


Ojdå, en vecka har gått sedan sista inlägget.  Men vad gör man när man inte har något att uppdatera om? Är inte Ikaross skadad så är jag det. Jobbigt. Denna gång är det jag som skadat foten, kan knappt gå.  Ikaross mår prima, så skönt.    ...

Av Susanna - 9 maj 2011 14:02

Inte uppdaterats så flitigt de senaste dagarna då jag haft världens migrän.  Ikaross har ju självklart varit ute, dock endast på kortare promenader då jag inte orkat mera.  Men nu så, är det på bättringsvägen igen. Var precis ute på fältet med Ik...

Ovido - Quiz & Flashcards