Livet med hund

Direktlänk till inlägg 29 april 2011

Bus på fältet

Av Susanna - 29 april 2011 17:47

Var ute på promenad med Ikaross nyss.

Tränade lite på fjärrdirigering, han är riktigt duktig på detta faktiskt. 

Även när andra hundar skäller runtomkring.


Lägger upp ett par videos på busehunden. 

Dock inte när vi tränar. 


Här "betar" Ikaross, ibland kan man ju tro att han är en ko istället för hund, haha.


Och här kommer han i full fart till mig efter att ha sett något roligt   

svansen bara snurrar likt en helikopter, haha   

 
 
Maria

Maria

29 april 2011 22:06

Tror du missuppfattar Ikaross... Han försöker bara leva extra hälsosamt - lite grönsakstillskott liksom! ;)

http://quovadis.bloggplatsen.se

Susanna

30 april 2011 08:15

Kanske det kanske :P
Älskar att min röst här helt vrickad på filmerna, men så är det när man har ont i halsen x)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanna - 17 april 2014 22:51

Det sas att gamla Ikaross var hundagressiv och aldrig skulle fungera med andra hundar. Motbeviset har ni här nedan. ...

Av Susanna - 31 mars 2014 16:01


Det har gått lång tid sedan jag senast uppdaterade här. Tanken var väl att börja skriva på blogger istället men det blev aldrig av. Mycket har hänt i livet sedan sist. Största förändringarna är väl det att jag och Mattias inte längre är sambos....

Av Susanna - 24 maj 2011 21:14

Ikaross med sitt töntskall      

Av Susanna - 17 maj 2011 20:17


Ojdå, en vecka har gått sedan sista inlägget.  Men vad gör man när man inte har något att uppdatera om? Är inte Ikaross skadad så är jag det. Jobbigt. Denna gång är det jag som skadat foten, kan knappt gå.  Ikaross mår prima, så skönt.    ...

Av Susanna - 9 maj 2011 14:02

Inte uppdaterats så flitigt de senaste dagarna då jag haft världens migrän.  Ikaross har ju självklart varit ute, dock endast på kortare promenader då jag inte orkat mera.  Men nu så, är det på bättringsvägen igen. Var precis ute på fältet med Ik...

Skapa flashcards