Livet med hund

Alla inlägg den 1 maj 2011

Av Susanna - 1 maj 2011 09:07

Igårkväll var jag så trött när jag kom hem att jag snubblade in i sängen och slocknade. Nästan iallafall.

Var iväg på marknaden i Burseryd och sedan en sväng hos pappa.

Eller en sväng och en sväng.

Hade lovat göra trädgårdsarbete men insåg inte hur mycket det egentligen var.

Vi var där strax innan 12 och åkte inte därifrån förrän 8 på kvällen. Phew!

Hem åkte vi inte, för vi skulle tydligen en sväng till Gislaved också.

Skulle hämta någonting.


Hos pappa passade jag även på att rota bland mina gamla saker som ligger på hans vind.

Tog med mig en kartong hem, full med gamla saker vi hade till våra hästar.

Ikaross fick prova en tävlingsluva, haha.


 


Idag är det ju dessutom första Maj.

Vilket innebär stor hundutställning i Smålandsstenar.

Självklart ska jag dit! Dock utan Ikaross.

Hans vaccinationspapper är inte i ordning så då kommer han inte in.

Kommer försöka fota en hel del, hoppas att kameran inte krånglar.

Efteråt ska man på Cirkus, blir intressant inte varit på något sådant på ett par år nu.


Kram!

Ovido - Quiz & Flashcards